Szkoła fly school Jacek Gocyła

W tym forum, znajdują się podfora z opisami i opiniami o poszczególnych szkołach.

Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski


Autor
olaaa
Posty: 1
Rejestracja: 2012-12-26, 20:42

Szkoła fly school Jacek Gocyła

#1

Post autor: olaaa »

Witam. Jestem po I etapie szkolenia paralotniowego, teraz wybieram się na II, ale mam pewien dylemat. Zależy mi na czasie i chciałabym zrobić już w marcu/kwietniu i teraz pytanie czy wybrać szkołę sprawdzoną, tam gdzie robiłam pierwszy etap (droższa, a a jestem studentką, więc muszę trochę kalkulować), czy zdecydować się na inną, tzn fly school Jacek Gocyła? Stąd moje pytanie odnośnie tej drugiej szkoły, czy ktoś tam był na kursie, albo zna opinie na jej temat?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam

Serafin
Posty: 9
Rejestracja: 2012-02-07, 20:37
Lokalizacja: Żary

Re: Szkoła fly school Jacek Gocyła

#2

Post autor: Serafin »

Czy ktoś z Was ma jakiekolwiek opinie i informacje na temat wspomnianej szkoły p. Jacka Gocyły?

Poczytałem o niej troche i oferta wydaje się ciekawa, zwłaszcza obóz w Bieszczadach, ale chciałbym sie dowiedzieć jakichś szczegół jak to wygląda okiem kursanta ;]

vers098
Posty: 1
Rejestracja: 2013-01-28, 00:45

Re: Szkoła fly school Jacek Gocyła

#3

Post autor: vers098 »

Witajcie!
Co do wspomnianej szkoly to mam naprawde mile wspomnienia. Mam juz I etap za soba, ale to juz bedzie w tym roku 6 lat wiec raz jeszcze wybieram sie na powtorke w Bieszczady i od razu II w Alpy i oczywiscie egzamin pozniej.
Jak komus nie przeszkadza biwakowanie to mysle, ze bedzie sie bawil naprawde wysmienicie. Mam tylko nadzieje, ze pogoda dopisze, bo taka jaka byla w 2007 to byl koszmar. W ogole nie padalo, ale bylo 35-41 stopni, a te 20kg na plecach robilo swoje.
I etap robilem z kuzynem, ja czasu nie mialem, ale on pojechal jeszcze na II etap do Wloch i mowil, ze bylo swietnie.