Ostatni post z poprzedniej strony:
Dwie wersje weslakePPG na bazie MZ 250
Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
- Lokalizacja: USA
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
- Lokalizacja: USA
Napęd PPG MZ250
Witam moge się podzielić informacjami oraz podać wymiary wielkosci itp napędu PPG na bazie mz 250 na stronie spamer.garnek.pl i wpisaniu w polu urzytkownik bodek można zobaczyć jak wygląda mój napęd.
Opiszę w kilku zdaniach napęd ten jest zrobiony cylindrem do góry co powoduje nie zalewanie świecy przy szarpaniu szarpaczką silnik ten nie posiada dekompresora lecz rozruch jest bardzo letki przelanie gaźnika to do 2 szarpnięć 1 zassanie bęzyny a 2 szarpnięcie to już praca trzeba tylko ustawić tłok maksymalnie na górze cylindra co do gaźnika to Walbro 37 obudowa szarpaczki jest metalowa z jednym zębem zazębiającym z solo 210 lecz identyczna widziałem nie tak dawno w glebogryzarce ogrodowej spalinowej (nie była nowa starszy typ) zapłon jest magnetyczny koło identyczne jak w kosiarkach do trawy 4 sówowe lecz nie polecam z chińskich kosiarek takiego koła bo przy prubie chińskie koło sie rozpadło urwała sie przeciw waga cewka może byc i chińska ;) koła pasowe są toczone po rozbiurce silnika odcienciu skrzyni itp przetopiłem w puszce od konserwy małe koło pasowe i duże w sratym garnuszku poczym zostały wytoczone koła przekładnia to 1:2,1 paski wieloklinowe są 2 sztuki samochodowe napędzają alternator u mnie znalazły inne zastowowanie tłumnik to 2 kolanka zespawane oraz tłumnik końcowy z MZ250 troche skrucony jak widać na zdjęciach na garnku . Jeśli macie jakieś pytania lub coś innego chętnie podam oraz powiem jakie elementy maja jakie wymiary doświadczenia z latania są bardzo dobre śmigło drewniane miało 124cm lecz uległo uszkodzeniu dostało linką i pekło to zastapiłem śmiwłem karbonowym 122cm kupionym na allegro Solo+Kajan i teraz jest git .Waże 61 kg i nie dawałem rady nosic tego napędu to zrobiłem trajkę skończyło się dźwiganie napedu bo początki bez napędu były ciężkie miałem wypadek przy starcie spory wiatry oraz bardzo duża siła skręcająca za szybko dałem gaz do dechy i przewruciłem się i wsadziłem ręke w śmigło co skończyło sie złamaniem tylko jednego palca wskazujacego teraz po dopracowaniu napedu jestem z niego bardzo zadowolony i nigdy mnie nie zawiudł ;)
Opiszę w kilku zdaniach napęd ten jest zrobiony cylindrem do góry co powoduje nie zalewanie świecy przy szarpaniu szarpaczką silnik ten nie posiada dekompresora lecz rozruch jest bardzo letki przelanie gaźnika to do 2 szarpnięć 1 zassanie bęzyny a 2 szarpnięcie to już praca trzeba tylko ustawić tłok maksymalnie na górze cylindra co do gaźnika to Walbro 37 obudowa szarpaczki jest metalowa z jednym zębem zazębiającym z solo 210 lecz identyczna widziałem nie tak dawno w glebogryzarce ogrodowej spalinowej (nie była nowa starszy typ) zapłon jest magnetyczny koło identyczne jak w kosiarkach do trawy 4 sówowe lecz nie polecam z chińskich kosiarek takiego koła bo przy prubie chińskie koło sie rozpadło urwała sie przeciw waga cewka może byc i chińska ;) koła pasowe są toczone po rozbiurce silnika odcienciu skrzyni itp przetopiłem w puszce od konserwy małe koło pasowe i duże w sratym garnuszku poczym zostały wytoczone koła przekładnia to 1:2,1 paski wieloklinowe są 2 sztuki samochodowe napędzają alternator u mnie znalazły inne zastowowanie tłumnik to 2 kolanka zespawane oraz tłumnik końcowy z MZ250 troche skrucony jak widać na zdjęciach na garnku . Jeśli macie jakieś pytania lub coś innego chętnie podam oraz powiem jakie elementy maja jakie wymiary doświadczenia z latania są bardzo dobre śmigło drewniane miało 124cm lecz uległo uszkodzeniu dostało linką i pekło to zastapiłem śmiwłem karbonowym 122cm kupionym na allegro Solo+Kajan i teraz jest git .Waże 61 kg i nie dawałem rady nosic tego napędu to zrobiłem trajkę skończyło się dźwiganie napedu bo początki bez napędu były ciężkie miałem wypadek przy starcie spory wiatry oraz bardzo duża siła skręcająca za szybko dałem gaz do dechy i przewruciłem się i wsadziłem ręke w śmigło co skończyło sie złamaniem tylko jednego palca wskazujacego teraz po dopracowaniu napedu jestem z niego bardzo zadowolony i nigdy mnie nie zawiudł ;)
Re: PPG na bazie MZ 250
Witam-posiadam naped na bazie MZ-tki 150 przerobiona na 175 wykonawca byl Karol Moskwa kturego naprawde polecam bo facet ma glowe do tego,taki naped to poprostu rewelacja,super osiagi oraz tani w utrzymaniu jezeli chodzi o remont silnika poniewaz czesci do MZ-ki kupisz wszedzie i za grosze,OK przejde do sedna sprawy czy orientujesz sie moze czy taki naped ktury posiadam nadaje sie do trajki????
Re: PPG na bazie MZ 250
Witam .Nie napisałeś ile ważysz.Jakie skrzydło, to jest ważne.Ja ważę 78 kg i latałem na MZ250 na wózku ze skrzydłem "klasyk" DHV 1-2 ,latałem ale po jakimś czasie zrobił się dla mnie za slaby albo moje wymagania wzrosły:)
Myślę, ze tez 175 będzie latał, z niezbyt ciężkim pilotem do 70kg ale potrzebna równa laka do startu i nie za duża trawa. W gorze da sobie rade jeśli nie będzie zbyt dużych duszeń .
Pozdr.
Myślę, ze tez 175 będzie latał, z niezbyt ciężkim pilotem do 70kg ale potrzebna równa laka do startu i nie za duża trawa. W gorze da sobie rade jeśli nie będzie zbyt dużych duszeń .
Pozdr.
Re: PPG na bazie MZ 250
Musze zmienic temat bo juz nikt nic nie pisze na temat Mz 250
czy juz nikt nie lata na tym? napiszcie cos na temat Mz 250
Kajan
czy juz nikt nie lata na tym? napiszcie cos na temat Mz 250
Kajan