Wersje napędu Solo 210, przeróbka

Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski


Autor
marekmp
Posty: 3
Rejestracja: 2014-03-22, 23:20

Wersje napędu Solo 210, przeróbka

#1

Post autor: marekmp » 2014-03-22, 23:32

Witam i pozdrawiam użytkowników forum ponieważ jest to mój pierwszy post :)
Dotyczy on napędu na bazie silnika Solo 210. Otóż chciałbym się dowiedzieć jakie są wersje tego silnika. Rodzaje układu zapłonowego, dodatkowe opcje, co znaczy lekki rozruch ? Czy w wersji z zapłonem bezstykowym zapłon ma system zmiany kąta wyprzedzenia w funkcji prędkości obrotowej ?
Dodam że od niedawna jest posiadaczem napędu Parapower z tym silnikiem i zdążyłem już zamontować odprężnik w głowicy zaślepiając fabryczny otwór w cylindrze. Kolejne pytanie dotyczące ustawienia wyprzedzenia zapłonu w modelu z zapłonem bezstykowym. W tej wersji silnika wyprzedzenie regulujemy odkręcając trzy śruby na torxa i przesuwając koło magnesowe względem koła zamachowego ? Pytam bo mam wrażenie że u mnie zapłon jest delikatnie za wczesny chociaż z odpalaniem nie ma najmnieszego problemu ale napęd na biegu jałowym biegu chodzi trochę twardo. Może mieć na to wpływ zaślepienie fabrycznego otworu w cylindrze ?


Sta
Posty: 4
Rejestracja: 2014-08-17, 15:53

Re: Wersje napędu Solo 210, przeróbka

#2

Post autor: Sta » 2015-01-02, 19:00

marekmp pisze:... od niedawna jest posiadaczem napędu Parapower z tym silnikiem i zdążyłem już zamontować odprężnik w głowicy...
O ile wzrósł ciąg po zamontowaniu odprężnika?

Stanisław


Kwardega
Posty: 1
Rejestracja: 2015-01-04, 21:15

Odpowiedz

#3

Post autor: Kwardega » 2015-01-04, 21:22

Myślę, że sporo. Opłacała się przeróbka?

ODPOWIEDZ