Jaki napęd?
Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski
Jaki napęd?
Witam.
Chce kupić napęd SNAP 100 Czy SOLO lub inny.
Czy ktoś z was może mi doradzić który silnik wybrać.
Moja waga to 94kg
Chce kupić napęd SNAP 100 Czy SOLO lub inny.
Czy ktoś z was może mi doradzić który silnik wybrać.
Moja waga to 94kg
Jesli mialbym wybierac pomiedzy Snap 100 a Solo 210 to tylko solo wybralbym
na Twoja wage 94 kg i skrzydlo klasyczne spokojnie solo da rade,jak jeszcze troszke podrasujesz tlumikiem...bedziesz dlugo bezawaryjnie latal.Jesli chcesz juz samostateczne skrzydlo to szukaj innych wyzylowanych sinikow..ale sie przygotuj na drogie czeste
remonty i postoje w piekna pogode ... kajan
na Twoja wage 94 kg i skrzydlo klasyczne spokojnie solo da rade,jak jeszcze troszke podrasujesz tlumikiem...bedziesz dlugo bezawaryjnie latal.Jesli chcesz juz samostateczne skrzydlo to szukaj innych wyzylowanych sinikow..ale sie przygotuj na drogie czeste
remonty i postoje w piekna pogode ... kajan
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2011-09-18, 15:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
to porównanie mas i siły ciagów napędów
nie spamuj://youtu.be/oIQeckierPU
po prostu popatrzcie , nie ma co prawda raker 120 z koszem inox ale nie można mieć wszystkiego .Fajnie jest ,że są to dane niejako z eksploatacji
nie spamuj://youtu.be/oIQeckierPU
po prostu popatrzcie , nie ma co prawda raker 120 z koszem inox ale nie można mieć wszystkiego .Fajnie jest ,że są to dane niejako z eksploatacji
e-tam bez przesady te 45 kG jest wystarczająca
ale trzeba policzyć 86 kg+ napęd ok 20 kg+ paliwo 7 kg + skrzydło 7kg = 120 kg pod ppg teraz dobór skrzydła
klasyk masa dopuszczalna do ok 95 -100 kg czyli rozmiar już około 26 np. adwance alpha 5
samostateczne wymaga nieco mocniejszego napędu
niestety producenci nie podają oporu czołowego skrzydeł .
też nie wiem czemu raket miałby nie nadawać się do przelotów ,wszystkie te silniki są podobnej trwałości ,ale może ktoś wie więcej
ale trzeba policzyć 86 kg+ napęd ok 20 kg+ paliwo 7 kg + skrzydło 7kg = 120 kg pod ppg teraz dobór skrzydła
klasyk masa dopuszczalna do ok 95 -100 kg czyli rozmiar już około 26 np. adwance alpha 5
Kod: Zaznacz cały
nie spamuj://spamer.para2000.org/wings/index.html
niestety producenci nie podają oporu czołowego skrzydeł .
też nie wiem czemu raket miałby nie nadawać się do przelotów ,wszystkie te silniki są podobnej trwałości ,ale może ktoś wie więcej
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2011-09-18, 15:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Takie moje gdybanie bo raket troszkę słaby jest, ma góra 14 km i trzeba by chyba cały czas z otwartą przepustnicą latać.ark pisze: też nie wiem czemu raket miałby nie nadawać się do przelotów ,wszystkie te silniki są podobnej trwałości ,ale może ktoś wie więcej
Przy 86 kg można rozważyć Motoromę.
BTW opór czołowy to: masa startowa / doskonałość
czyli jak skrzydło ma doskonałość 8 i masę startową 100kg to opór =12.5 kg ~125N
Z tym że napęd sam w sobie ma spory opór.