Wktótce dostępny: SPECJALNY MIERNIK ( AIR KONTROLLER )

Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski


Autor
Glajto-trajko
Posty: 19
Rejestracja: 2009-02-20, 10:40
Lokalizacja: znajomy
Kontakt:

Wktótce dostępny: SPECJALNY MIERNIK ( AIR KONTROLLER )

#1

Post autor: Glajto-trajko »

Witam .
Firma „SPIDER” z Wieliczki , opracowała i wdraża do produkcji specjalnie przeznaczony miernik do pomiaru: temperatury głowicy, obrotów, wilgotności otaczającego powietrza i jego temp.
Miałem przyjemność współpracować z firmą i kilka dni temu testowałem na swoim napędzie prototypowy miernik .
Pragnę się więc podzielić dobrymi wrażeniami i przybliżyć kolegom jego niezaprzeczalne zalety .
Miernik ten jest podobny do urządzenia pomiarowego sprzedawanego już na allegro:
>>> nie spamuj://spamer.allegro.pl/item888743631_pan ... _pppg.html <<<
Różnica jest jednak znacząca i polega ona przede wszystkim na :
Posiadaniu przez miernik funkcji „alarm „ dla POM temperatury głowicy i obrotów siln. – rpm.
Każy użytkownik indywidualnie ma możliwość nastawienia sobie (wedł swojego uznania) wielkośc graniczną na temp i na obroty , po przekroczeniu których miernik samoczynnie uruchamia „alarm „
W postaci błyskowego migania lampki czerwonej dla przekroczenia zadanej temp głowicy i niebieskiej dla przekroczenia zaznaczonych obrotów.
W ten sposób pilot napędu nie musi często poświęcać uwagę na wskazania wskaźnika , gdyż czuwa on niejako za niego.
Wyświetlane są na ekranie tylko dwie fukcje , pozostałe podsuwa się na klawiszem i jedna ustępuje miejsca następnej . Pomiar wilgotności w % jest o tyle istotny , że jak wiadomo suche i gorące powietrze znacząco osłabia ciąg na śmigle,( w stosunku do zimnoego i wilgotnego oiw.) obniża ciśnienie napełnionego skrzydła ( miękrze sterówki) oraz obniża napełnianie mieszanką paliwową silnika. Kto latał wcześnie rano i potem po poł , znacząco odczuł różnicę w locie.
Co niezmiernie ważne ! miernik ten ma cenę brutto = 295 zł. !
Powstał on dlatego ,żeby nas wielu było na niego stać i ażeby pilnować chronić nasz wysilone silniki , w których wielu z powodu optymalizacji ciężaru nie ma wiele nadmiaru mocy. Wiemy też jak łatwo zatrzeć przegrzać popularną „solówkę „ z powodu awarii zasilania ( uboga mieszanka spowodowana przytkaniem się filtra paliwa , gaźnika itp.)
Dyskusja i wymiana poglądów jest na gupach Onetu , polecam zajrzeć i poczytać :
nie spamuj://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek ... d=87854789
Ponadto Pan Klich L. obiecał przebadać miernik i opisać szerzej na str :
nie spamuj://spamer.paramotor.com.pl/miernik-par ... /#more-299


Proszę potraktować moją wiadomość jako informację wstępną i o szczegóły związane z jego nabyciem zwracać się do producenta , który wkrótce ma uruchomić jego produkcję i sprzedarz.
Zamieszcam link do mojego albumu ze zdjęciami , które zrobiłem i na których widać jak zamontować czujnik temperatury .
nie spamuj://paratrajk.fotosik.pl/albumy/744492.html

Okablowanie jest bardzo dobre jakościowo , wtyczka jest przykręcana do wskaźnika śróbkami , no i robiła to renomowana firma , której można zaufać , co do jakości i trwałości
Podaję namiary tejże firmy:
stronę spamer.spider24.pl

nasz adres
PPHU Spider

ul. Kopernika 9
32-020 Wieliczka

Tel: 12 278 42 59

Polecam hasłem : „ Twój napęd jest tego wart ! „
POZDRAWIAM latających kolegów , bezpiecznie latajcie i o swój cenny sprzęt dbajcie !
Robert P. „ paratrajk”
ODPOWIEDZ