Ostatni post z poprzedniej strony:
Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.MZ ETZ250
Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski
Witam, ciąg dalszy następuje, z rozpędu zrobiłem mały napędzik na rolki a docelowo po zmianie silnika i śmigła na jazdę na nartach :):) - już próbowałem :):)
Moje blixniaki :) ważą: duży tak jak stoi - 23,2kg - dojdzie reszta kosza i paliwo - bez paliwa będzie 25kg.
mały bliźniak waży 6,6kg i ma jakieś 7 kg ciągu :( dlatego kupiłem inny silnik i zmienię śmigło na 3-łopatowe Bieli i będzie powyżej 10kg ciągu :):) - robi straszny wiatr :) można zamiatać liście i żwir przed domem, a jak zawodowo wydmuchuje wodę z kałuży !!!! :):):) Teraz biorę sie za pierścienie kosza do dużego.
A .... mam gaźnik WB39 - nowo kupiony i nie puszcza mi paliwa :( , jak wstrzyknę strzykawka to odpali - zrobi 3-4 obroty strzeli w gaźnik i gaśnie.... wogóle nie podaje paliwa .... czy coś zawieszone w nowym gaźniku ????? iskra jest ... punkt zapłonu przestawiałem tak samo sie dzieje......
Moje blixniaki :) ważą: duży tak jak stoi - 23,2kg - dojdzie reszta kosza i paliwo - bez paliwa będzie 25kg.
mały bliźniak waży 6,6kg i ma jakieś 7 kg ciągu :( dlatego kupiłem inny silnik i zmienię śmigło na 3-łopatowe Bieli i będzie powyżej 10kg ciągu :):) - robi straszny wiatr :) można zamiatać liście i żwir przed domem, a jak zawodowo wydmuchuje wodę z kałuży !!!! :):):) Teraz biorę sie za pierścienie kosza do dużego.
A .... mam gaźnik WB39 - nowo kupiony i nie puszcza mi paliwa :( , jak wstrzyknę strzykawka to odpali - zrobi 3-4 obroty strzeli w gaźnik i gaśnie.... wogóle nie podaje paliwa .... czy coś zawieszone w nowym gaźniku ????? iskra jest ... punkt zapłonu przestawiałem tak samo sie dzieje......
- Załączniki
-
- duży bliźniak :)
- duży bliźniak.jpg (39.23 KiB) Przejrzano 9793 razy
-
- mały bliźniak
- mały bliźniak.jpg (39.91 KiB) Przejrzano 9791 razy
Małe pytanie odnośnie dużego ?
Czy ten tłumik ma być w tym miejscu zwieszony tylko na 3 śrubach M6 ??
Bo jeżeli tak to po 30 minutach odpadnie ta rura od silnika!
Tłumik daj na górę , dospawaj jeszcze dwa mocowania z blachy jedno od strony silnika pod śrubę mocującą mimośród , drugie do blachy gdzie mocowanie jest poduszki , wtedy będzie bardziej zabezpieczony. Zbiornik na dół, gaźnik sam sobie zassie paliwo tyle ile będzie potrzebował. Ładny napędek, ale można jeszcze zejść z kilogram . niepotrzebna tak gruba i ciężka wstawka pod mimośród. zamiast tego trzy kawałki blachy aluminiowej wspawane do karteru złączone rurą w której zamocowany byłby mimośród . Ale gratulacje dla konstruktora
Pozdrawiam !
Czy ten tłumik ma być w tym miejscu zwieszony tylko na 3 śrubach M6 ??
Bo jeżeli tak to po 30 minutach odpadnie ta rura od silnika!
Tłumik daj na górę , dospawaj jeszcze dwa mocowania z blachy jedno od strony silnika pod śrubę mocującą mimośród , drugie do blachy gdzie mocowanie jest poduszki , wtedy będzie bardziej zabezpieczony. Zbiornik na dół, gaźnik sam sobie zassie paliwo tyle ile będzie potrzebował. Ładny napędek, ale można jeszcze zejść z kilogram . niepotrzebna tak gruba i ciężka wstawka pod mimośród. zamiast tego trzy kawałki blachy aluminiowej wspawane do karteru złączone rurą w której zamocowany byłby mimośród . Ale gratulacje dla konstruktora
Pozdrawiam !
Dzięki za gratulacje, tłumik będzie umocowany - jeszcze po prostu jest w trakcie składania i jeszcze będę ze trzy razy zdejmował silnik dlatego jeszcze nie ma wspornika. Hm do góry? tak miałem dać ale pomyślałem że będzie mi dudnił za uszami :) Co do mocowania głównej osi przekładni to owszem można zrobić inaczej.... ale tak jest bardziej estetycznie i wcale na tym by z wagi nie zszedł bo to jest aluminium z bocznymi wzmocnieniami tylko, a jest mocne i pewne. Jedyne jeszcze z czego by można urwać kilogram to właśnie tłumik, waży 2,2kg a można by zrobić z cieńszej puszki i ważył by około 1,2 - 1,3 kg. Można by zrobić delikatniejsze koła przekładni ..... ale silnik jest mocarny więc zostawię tak jak jest, będę robił następny na silniku ETZ 150 to już będę wiedział dużo więcej czego się nauczyłem przy tym napędzie.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Spokojnie możesz zamocować na górze, tylko końcówkę daj w stronę śmigła , nic nie będzie dudniło przecież i tak będziesz latał w słuchawkach. Mam jeszcze takie pytanie ?
Ile jest cm od osi przekładni do dolnej rurki stojaka ? bo chyba jest silnik deczko za wysoko zamocowany w tym stojaku, Tak mi się chyba wydaje .
Postaram się dodać zdjęcie MZ 175 jaki został zrobiony na śląsku !
Do zobaczenia w tym roku w Turbii !
Ile jest cm od osi przekładni do dolnej rurki stojaka ? bo chyba jest silnik deczko za wysoko zamocowany w tym stojaku, Tak mi się chyba wydaje .
Postaram się dodać zdjęcie MZ 175 jaki został zrobiony na śląsku !
Do zobaczenia w tym roku w Turbii !